penakut

Tak semua kau rencana kanberlaku

mungkin nasib tak menyebelahi aku

entah mengapa engkau yg aku cinta

mungkin lebih baikkau kulepas saja

oh ini tidak adil tidak adil baginya

oh ini tidak adil tidak adil bagi ku

oh ini tidak adil utk kau bertanya cintaku

mencintaimu juga

tidak adil, tidak adil baginyata

k semua kau rencanakan berlakumungkin nasib tak menyebelahi aku

entah mengapa engkau yg aku cintamungkin lebih baik kau

kulepas saja oh ini tidak adil,

tidak adil baginya

oh ini tidak adil,

tidak adil bagiku oh ini tidak adil utk engkau bertanya cintaku

mencintaimu juga bukan milikku dan aku memang penakut

mengakui cinta kepadamu seribu kali kucuba ucapkan

bila bersamamu kau bukan milikku dan engkau pun tahu kau bukan milikku

:::: by YUNA :::::

No comments:

Post a Comment