A WEEK STATUS AS "WIFE"


Today, tanpa sedar, dah seminggu aku jadi wife kepada seseorg.
Hari yang sama, tepat jam 2.30 petang pada 17 Dis 2010, my ARMY dengan sekali lafaz,dalam akadnye, maka aku bergelar isteri yang sah (harini baru nak rase nangis)
aku berubah..YES...aku berubah
Menjadi kekasih kepada seseorang, menjadi pasangan seseorang....
And i'm glad.....
syukur
inilah dikatakan perubahan yang direstui olehNYA..
perubahan yang aku nantikan dan memang aku telah tempuhi.....
bile ape yang kite impikan, ape yang kite hitung, berakhir dengan baik....
akan ade satu perasaan riang dan tenang
dan pada rabu lepas, kunci rumah sewa pilihan kami berdua di Ketapang Villa menjadi reality..

alhamdullillah.... apa yang kami impikan jadi kenyataan....
walaupun aspek pemilihan rumah pernah menjadi isu, aku just harap my ARMy faham
atas kehendakku..... ~ bukan ade niat lain, anasir buruk and etc ~ cume keselesaan & ketenangan

1 comment: